Afspraak maken
Voor klanten die staan ingeschreven bij pedicurepraktijk In 't Voetlicht:
U kunt via de digitale agenda (Salonized) rechtstreeks een nieuwe afspraak inplannen. Dat kan maximaal 4 weken vooruit. Voor het inplannen van (meerdere) afspraken over een langere periode verzoek ik u te bellen of een mailtje te sturen.
Heeft u ernstige klachten? Dan kunt u altijd even bellen (de voicemail inspreken) of appen: 06-20 51 92 63. Er wordt snel mogelijk contact met u opgenomen.
Nieuwe klanten:
Bij pedicurepraktijk In 't Voetlicht is momenteel een wachtlijst voor planbare voetzorg. Wilt u op de wachtlijst voor planbare voetzorg? Dan kunt u zich aanmelden via het contactformulier. U kan zich dan via de digitale agenda opgeven voor een door u uitgekozen dag of meerdere dagen. Zodra er een plekje vrijkomt ontvangt u een mail met een link waarmee u de afspraak op de door u uitgekozen dag / tijd kan bevestigen.
Spoedzorg
Voetzorg is niet altijd planbaar. Daarom kunt u (ook als u nog niet bij In 't Voetlicht staat ingeschreven) een afspraak maken voor spoed-medische behandelingen (zoals pijnlijke ingroeiende nagels, pijnlijke likdoorns). Voor spoedzorg geldt het tarief van voetzorg compleet zodat er voldoende tijd is voor een intake / anamnese en het behandelen van de pijnplek. Bent u nog niet ingeschreven of is er geen plek in de digitale agenda èn u heeft spoedzorg nodig, dan kunt u altijd mailen of het contactformulier invullen met het verzoek voor een afspraak voor spoed zorg. Ik neem zo snel mogelijk contact met u op..
Bellen kan ook. Als ik aan het werk ben kan ik de telefoon niet opnemen, Ik verzoek u dan de voicemail in te spreken zodat ik u zo snel mogelijk kan terugbellen.
Handleiding agenda systeem
Kies eerst de door u gewenste behandeling. Daarna volgt een scherm met de afspraak mogelijkheden.
De agenda laat de eerst volgende afspraakmogelijkheid zien (maximaal tot vier weken).
Op de niet gearceerde datums zijn afspraakmogelijkheden. Een datum met een klokje betekent vol (of wachtlijst).
Het kan voorkomen dat er geen afspraakmogelijkheden zijn. Probeer het later dan nog een keertje want soms komt er op het laatste moment een plekje vrij.
Wachtlijst voor een bepaalde dag
U kan zich ook opgeven voor de wachtlijst van de door u gekozen dag. Als er op deze dag een plek vrij komt dan wordt er contact met u opgenomen.
En u kan uiteraard ook altijd even bellen of een berichtje (mail of app) sturen.
Op het daarna volgende scherm kunt u de gegevens aanvullen en vergeet niet te klikken op "afspraak bevestigen".
Afspraak annuleren of verplaatsen?
U kunt de afspraak ook digitaal verplaatsen of annuleren.
Als u de afspraak niet kunt nakomen, dient u minimaal 24 uur van te voren te annuleren. Wij zijn anders genoodzaakt 50% van de totale behandeling in rekening te brengen.
Bij tijdig annuleren van uw afspraak kan uw gereserveerde tijd wellicht een andere klant helpen. Alvast bedankt voor uw begrip.